Miért épp nem Mo?

Hogy elmentem, annak oka van. Birka birkának farkasa ez az ország. :)

Akik már elmentek...

ip-location

Célpontok

Időutazás - visszajelzés


Ha találkoztál az időutazás bizonyítékaival, kérlek jelezz vissza a helyszín fotójával és pontos címével: el.innen@freemail.hu

Utolsó kommentek

  • cecelegy1964: az nem lehet, hogy a meg meg jeleno ufok idoutazok ? (2011.01.12. 20:57) Időutazás - bizonyítékok
  • cecelegy1964: superfuntimehappeningyes.blogspot.com/2008_01_01_archive.html / ez éppenseggel lehet az ido... (2011.01.12. 20:36) Időutazás - bizonyítékok
  • birkusz: Magyarország volt, van és lesz. Legalább is a díszletek léteznek. Olyan, mint ha lenne. Pedig ninc... (2010.11.07. 06:51) Akik nyugodt álmodat vigyázzák - 1.
  • DR.version: megkerdojeleznem hogy normalis vagy, dehat hulyeknek all a vilag :D (2010.10.29. 21:01) Időutazás - bizonyítékok
  • escaper: @balage_81: Ha akar szoban is tamogatod az eroszakot, vagy elturod, hogy aldozatokka valjanak, aki... (2010.09.25. 18:55) Mo és a jog
  • Utolsó 20

TV műsor

Nincs megjeleníthető elem

A Belváros 2058-as forgalmi helyzete

2008.11.21. 10:46 escaper

Sokan azt gondolják, hogy a közlekedési helyzet állapot. Hát nem. Egyrészt, nem állapot ami Bpen van, másrészt látható, hogy a világban több helyen szervezik a közlekedést.

Itt mondjuk olyan apróságokra gondolok, hogyha 60-ról 50-re csökkentik a lakott településeken a megengedett sebességet, akkor a lámpák zöldhullámát nem hagyják évekig az előzőre hangolva. Ugyanígy az ismert az ún. halálkanyarokat, halálkereszteződéseket sem hagyják érintetlenül - legalább a statisztikáikra gondolhatnának. Ehelyett okos szakemberek átgondolják, áttervezik és ennek megfelelően át is építik.

Vegyünk egy példát, Skandináviában egyszer egy a nagyvárosba bevezető úton egy kislányt elgázoltak az iskola előtti zebrán. Másnap az egész iskola kivonult az utcára, virágok borították a helyszínt. Újabb egy nap múlva, pedig kivonult egy építőcsapat. Napokig fúrtak-faragtak. Körforgalommal és gyalogosok által vezérelhető lámpával lassították le a forgalmat. A jobbszélső sávot pedig 20km/h-ra korlátozták táblával, radarral. Imponáló gondoskodás, mégha utólagos is. A tervező nem gondolhatott mindenre, de a tapasztalataiból tanult.

És csodák-csodája Mon is vannak ilyen szakemberek! Mindenre figyelő, precíz zsenik. Távolra tekintő, a jövő folyamatait is érzekelő médium. Először 2006-ban csodálhattuk meg a tehetségét, amikor néhány gazda rebesgetni kezdte, hogy ismét traktoros tüntetést szervez. Mivel tudjuk, hogy egy lehetetlen forgalmi helyzetet évekig hagynak érintetlenül, a pár hetes tervezés-táblarendelés-legyártás-kihelyezés ebben az esetben lenyűgöző volt. Reméltük, hogy a lendület továbbra is megmarad.

És most ismét megcsillantotta nagyságát. A precíz szervező a Belváros évteizedek múlva megjelenő problémáira is gondol, ahogy a mellékelt képen látszik.

Értelmezzük! Tehát van egy Mindkét oldalról behajtani tilos tábla, amit pár méteren belül az Elsőbbségadás kötelező tábla követ. 

Ha a forgalomszervező úgy gondolja, hogy a kihelyezett tábláknak van hatása, akkor miért tette ki a másodikat? Ha úgy gondolja, hogy nincs hatásuk, minek rak ki bármit is? Vagy ez egy sorozat és valahol egy fehér alapú, piros keretű négyzet is látható, csak nem vettem észre? Nem! A válasz sokkal egyszerűbb.

Egyértelműen a két tábla közt időnként megnyíló féreglyukakon áttüremkedő űrhajók a forgalmat veszélyeztető áramlását hivatott akadályozni a második tábla. Más nem lehet!

Szeretném ennek a zseninek a figyelmét felhívni, hogy szeretjük a munkásságát, illetve a "foglalkozz a vakondtúrásokkal, a hegyek majdcsak meglesznek valahogy" hozzáállását, ami vidám perceket okoz nap mint nap, de lassan az életveszélyes bicikli utakkal is foglalkoznia kellene.

2 komment

Címkék: budapest közlekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://elinnen.blog.hu/api/trackback/id/tr24780850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.11.21. 13:24:45

Itt pedig egy fénysorompó működik, miközben a sínt lassan nem is lehet látni, olyan régóta nem jár rajta semmi. Mint egy kicsit északabbra látszik, tényleg sehová nem is vezet.

maps.google.com/maps?f=d&saddr=1&daddr=47.459259,18.901377&hl=en&geocode=Fa0o1AIdAnogAQ%3B&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=14&sll=47.46129,18.881378&sspn=0.026113,0.093298&ie=UTF8&z=14

mikénehavóna 2010.05.09. 16:45:06

Colombia fővárosában, Bogotában egy Antanas Mockus nevű Zöld párti politikus volt a polgármester, aki megreformálta a közlekedést. Pl. feltalálta a metró nélküli metrót, az utak közepén zárt pályát alakított ki a buszoknak, a kerékpárt is kamelta.
Most lesz, jövő vasárnap az elnökválasztás, amelyen hat jelölt közül neki van a legnagyobb esélye a megválasztásra.
tiny.cc/u0pmy
süti beállítások módosítása