Miért épp nem Mo?

Hogy elmentem, annak oka van. Birka birkának farkasa ez az ország. :)

Akik már elmentek...

ip-location

Célpontok

Időutazás - visszajelzés


Ha találkoztál az időutazás bizonyítékaival, kérlek jelezz vissza a helyszín fotójával és pontos címével: el.innen@freemail.hu

Utolsó kommentek

  • cecelegy1964: az nem lehet, hogy a meg meg jeleno ufok idoutazok ? (2011.01.12. 20:57) Időutazás - bizonyítékok
  • cecelegy1964: superfuntimehappeningyes.blogspot.com/2008_01_01_archive.html / ez éppenseggel lehet az ido... (2011.01.12. 20:36) Időutazás - bizonyítékok
  • birkusz: Magyarország volt, van és lesz. Legalább is a díszletek léteznek. Olyan, mint ha lenne. Pedig ninc... (2010.11.07. 06:51) Akik nyugodt álmodat vigyázzák - 1.
  • DR.version: megkerdojeleznem hogy normalis vagy, dehat hulyeknek all a vilag :D (2010.10.29. 21:01) Időutazás - bizonyítékok
  • escaper: @balage_81: Ha akar szoban is tamogatod az eroszakot, vagy elturod, hogy aldozatokka valjanak, aki... (2010.09.25. 18:55) Mo és a jog
  • Utolsó 20

TV műsor

Nincs megjeleníthető elem

Vasutas sztrájk Mon

2008.02.04. 23:31 escaper

Persze nem én lennék, ha nem a vasutassztrájk közepén vinném vidékre a kocsim szervizbe. Egyértelmű, hogy utaztam egy órát, leadtam a kocsit, majd elgyalogoltam az állomásig és csak akkor jutott eszembe, hogy jobb lett volna egy hét múlva tenni ezt.

De kíváncsi emberként eljátszottam a naiv állampolgárt.
Pénztárhoz megyek, kopogtatok. Néni ijedten rakja el a láboskát.
- Kezét csókolom, meg tetszene tudni mondani, mikor indul szerelvény a székesfővárosba - próbálom megtalálni a hangot .
- Nem tudom, aranyom - mondja, tehát a hang megfelelő volt.
- Hát akkor, ki tudhatja - teszem a megütközött utast.
- Nekem nem szólt senki - mondja kissé sertődötten, amiből a szakmai önérzet vagy a pult alatt halkan kihülő pörkölt sajnálata érződik.
- És akkor velem mi lesz - próbálok információt kifacsarni.
- Hát, várjon, de egéééész nap nem láttam vonatot - mondja.

Szó se róla, a MÁV mint közszolgáltatás működése közben is vicces. De ha a csikorgó fogaskerekek közé homok kerül, az kafkai magasságokba emeli a költségvetésünk néhány százalékát  felzabáló nyomorék szörnyet.

A sztrájk jogi feltétele, hogy a minimális szolgáltatásra megegyezés szülessen.  Ez nem történt meg. Akkor a sztrájk jogellenes. Ekkor a szolgáltató (főleg ha közszolgáltató) köteles jogilag fellépni a sztrájkolókkal szemben.
Ha történt megállapodás a minimális szolgáltatásról, akkor arról miért nem értesítik az utasaikat? Aminek feltétele, hogy a nem sztrájkolókat értesítsék mit is kell tenniük, mi a munkájuk.

Mert az, hogy én mint utas, nem kapok információt, akkor mindegy hogy hányan  dolgoznak, mert a rendszer nem képes magából fölköhögni a még működő szolgáltatás elérésének feltételeit. Vagyis ezért lehet, hogy időnként elindul egy vonat, amin senki sem ül - akik ülnének rajta honnan tudnák, hogy honnan és mikor indul?

De ez csak az egyik fele a Moságnak. Abba bele se gondoljunk, hogyha elindul egy vonat és útközben egy váltóállító, vagy forgalmista sem vette fel a munkát, arról sem fog tudni senki. Hiszen ha tudnák, akkor a mozgó vonatokról is tudnának és informálnák az utasokat. Vagyis a hétköznapokban csak megbízhatatlan vonatok innen kezdve már életveszélyesek, amik akár központi irányítás nélkül jönnek-mennek .
 
Nem kell ide robbangatós terrorista, mint Madridban. Van itt nekünk egy közveszélyes szervezet, ami megoldja a tömeg katasztrófákat. Évi 200 milliárdért.

1 komment

Címkék: közlekedés sztrájk vasút

A bejegyzés trackback címe:

https://elinnen.blog.hu/api/trackback/id/tr82325706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása