Miért épp nem Mo?

Hogy elmentem, annak oka van. Birka birkának farkasa ez az ország. :)

Akik már elmentek...

ip-location

Célpontok

Időutazás - visszajelzés


Ha találkoztál az időutazás bizonyítékaival, kérlek jelezz vissza a helyszín fotójával és pontos címével: el.innen@freemail.hu

Utolsó kommentek

  • cecelegy1964: az nem lehet, hogy a meg meg jeleno ufok idoutazok ? (2011.01.12. 20:57) Időutazás - bizonyítékok
  • cecelegy1964: superfuntimehappeningyes.blogspot.com/2008_01_01_archive.html / ez éppenseggel lehet az ido... (2011.01.12. 20:36) Időutazás - bizonyítékok
  • birkusz: Magyarország volt, van és lesz. Legalább is a díszletek léteznek. Olyan, mint ha lenne. Pedig ninc... (2010.11.07. 06:51) Akik nyugodt álmodat vigyázzák - 1.
  • DR.version: megkerdojeleznem hogy normalis vagy, dehat hulyeknek all a vilag :D (2010.10.29. 21:01) Időutazás - bizonyítékok
  • escaper: @balage_81: Ha akar szoban is tamogatod az eroszakot, vagy elturod, hogy aldozatokka valjanak, aki... (2010.09.25. 18:55) Mo és a jog
  • Utolsó 20

TV műsor

Nincs megjeleníthető elem

Sikeres időutazás

2008.02.22. 23:15 escaper

Basszus, emberek! Sikerült megoldanom az időutazást!

Nehéz lenne leírni, de elolvastam a 11 nap múlva következő blog bejegyzésemet és egész érthető. Nektek sajnos meg kell várnotok, míg visszaérek jól megérdemelt szabadságomból és végre megírom, hogy elolvashassátok. Nekem meg csak copy/paste kell aznap.
 
Előtte még beszélni fogok egy marketing szakemberrel, hogy mégis hogyan kéne ezt hirdetni, aki azt fogja ajánlani, hogy használjunk egy erős szlogent, mint például "Utazz vissza az időben, hogy meglegyen a saját nagyanyád".
Ez nekem nem fog tetszeni, ezért jól összeveszünk és megmondom, hogy szemben a nagyanyámmal, nekem megvolt a huga. Szóval egy régi barátság megy majd tönkre.
Még jó, hogy tudom előre: holnap majd kérek tőle egy nagyobb kölcsönt. Ha majd úgysem szól hozzám ez a bunkó, akkor nem mindegy, hogy miért nem.

Ja, február 29-én és március 1-én hatalmas, orkán erejű szelet fogtok tapasztalni. Bocsánat, ez az időutazás mellékhatása. Mindennek meg van az ára.

És a megjegyzéseiteket is fölösleges megírni, olvastam mind. Ne is pazaroljátok az időtöket...

4 komment

Címkék: időutazás

A bejegyzés trackback címe:

https://elinnen.blog.hu/api/trackback/id/tr30350873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.02.29. 22:35:57

Akkor nem is irom le, hogy tetszik a blog, rokon témákat hozunk fel. Csak én nem az 'elinnen' vonalat képviselem, hanem az 'elinnenből ide'-t :)

Robson bá 2008.03.01. 14:44:01

Úgy döntöttem, nem írok ide semmit.

gurumenta · http://gurumenta.blogol.hu 2008.03.04. 19:24:54

Vihar-kár igazolva...kelt 2008.03.04 19:24

escaper · http://elinnen.blog.hu 2008.03.04. 20:50:50

Azóta sokat tanultam, bár innen nézve csak 11 napnak tűnik, viszont időutazóként bevalhatom, hogy több száz év.
Azóta tudom, hogy a "meg van az ára", helyesen "megvan az ára".

A fejlődésem önmagában újabb bizonyíték!
süti beállítások módosítása