Miért épp nem Mo?

Hogy elmentem, annak oka van. Birka birkának farkasa ez az ország. :)

Akik már elmentek...

ip-location

Célpontok

Időutazás - visszajelzés


Ha találkoztál az időutazás bizonyítékaival, kérlek jelezz vissza a helyszín fotójával és pontos címével: el.innen@freemail.hu

Utolsó kommentek

  • cecelegy1964: az nem lehet, hogy a meg meg jeleno ufok idoutazok ? (2011.01.12. 20:57) Időutazás - bizonyítékok
  • cecelegy1964: superfuntimehappeningyes.blogspot.com/2008_01_01_archive.html / ez éppenseggel lehet az ido... (2011.01.12. 20:36) Időutazás - bizonyítékok
  • birkusz: Magyarország volt, van és lesz. Legalább is a díszletek léteznek. Olyan, mint ha lenne. Pedig ninc... (2010.11.07. 06:51) Akik nyugodt álmodat vigyázzák - 1.
  • DR.version: megkerdojeleznem hogy normalis vagy, dehat hulyeknek all a vilag :D (2010.10.29. 21:01) Időutazás - bizonyítékok
  • escaper: @balage_81: Ha akar szoban is tamogatod az eroszakot, vagy elturod, hogy aldozatokka valjanak, aki... (2010.09.25. 18:55) Mo és a jog
  • Utolsó 20

TV műsor

Nincs megjeleníthető elem

Mo lehúzó ország: mozi - Miért tölt le a moi? 2.

2008.02.02. 01:18 escaper

A törvénytisztelő moi polgár elmegy a moziba. Fizet a mozijegyért, vagyis megvásárolja a film egyszeres megtekintési jogát, illetve helyjegyet is kap.

Ha letöltené a filmet az internetről, akkor otthon a karosszékben kényelmes körülmények közt követne el bűncselekményt. Tehát inkább a jogkövető magatartást választja - mégha drága, kényelmetlen, időtrabló és kényszer/társadalmi -munkával is fizetni kell érte.



Értelmezzük a feliratot.
A bevezetésben megtudjuk, hogy segítsük a forgalmazót azzal, hogy lecsapunk helyette a gonosz, szerzői jogot megsértő néző társakra (bár nem tudom, hogy a rögzítés vagy a megosztás a büntetendő).
Pofátlanul még ki is emelik, hogy ez FONTOS, és AZONNAL végezzük el a munkájukat.
Én fizettem, szórakozni jöttem, nem más nézőket lesni. Dolgozzanak ők, szólongassák sürgetően a saját alkalmazottaikat!
Milyen a nem SZIGORÍTOTT ELLENŐRZÉS, ha ezt a vendégeikre hárítják?
(Mellesleg a '-ba', '-ban' használatáról is kapunk felvilágosítást. Az olvasni nem tudó önkéntes rendőröknek még piktogramot is kiraktak.)

A végén pedig jön a halmazati büntetés, hogy utaztunk és fizettünk egy film megnézéséért: télen fagyos termekkel csalogatják a moit.

"Sajnálattal kell közölnünk". Mi ez a kényszer? Fűteni kell, nem közölni kell. Celluxra és papírra futja, fűtésre nem?
A kedvencem, hogy rajtuk kívül álló (vagy esetleg kívülálló) okból nincs fűtés.
Bizonyára van közöm hozzá - esetleg (ha már így összejöttünk és megosztjuk egymással a problémáinkat) én is elmondom, miért is kell rajtam kívülálló okból az előtér közepébe hánynom.
Egyáltalán mi lenne a nem kívülálló ok? Ha a vezetőség maga csavarja le a szabályozót?

7 komment

Címkék: média film mozi letöltés kultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://elinnen.blog.hu/api/trackback/id/tr45321710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.02.29. 22:34:06

Normális helyen ezt úgy csinálnák, hogy a fűtetlen/rosszul fűtött termeket lezárják, a gűtés helyreállitásáig nem vetitenek filmet az adott termekben, az előre lefoglalt jegyekért utalványt adnak cserébe. De errefelé a profit fontosab a jó hirnévnél és a goodwillnél is. Menjen be a paraszt a moziba, fagyoskodja végig a két órát, majd átkozódva, homárral fenyegetőzve jöjjön ki, hogy aztán soha ne térjen vissza abba a moziba... Hogyan Veszitsünk Ügyfeleket A Kapzsiságunk Miatt, sokadik fejezet.

Nekem mint vezetőnek vagy alkalmazottnak nem lenne pofám egy ilyen cetlit kiragasztatni.

kujon 2008.03.01. 01:57:05

1 szemhunyásnyi sajnálat sincs bennem a mozik, vagy a kiadók "bevételkiesése" miatt...én bizony töltök le, nem is keveset.

1.Majd ha a mozikban, meg a dvd-boltokban elérhetőek lesznek az árak, nem kell egy közepes méretű családnak-2 felnőtt, 2gyerek- 8-10 ezer ft-ot otthagyni a moziban, meg nem kerülne 6000 -be egy dvd; akkor bizonyára többen mennének, vennének.

2.Nagyon sok esetben van az, hogy a hardkór filmbuzi igenis először letölti a filmet, sorozatot, és ha teccik neki, akkor megveszi.Díszdobozban, rendezői változatban, extrákkal, annyjakínjával.Vagyis a letöltés gyakorlatilag növeli a film eladásait.Akkor meg miről beszélünk...?Ha meg még fűteni se tudnak, akkor meg kapják be amit gondolok és még fütyüljenek is mellé... :D
Na, lehet anyázni.

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.03.01. 11:27:36

huha, te milyen moziba jársz? Aranyból vannak az ülések, vagymi? Mert amikor utoljára voltam, két felnőttjegy együtt 2500 forintba került (a legdrágább plázamozikban, de pl. a Kossuthba 990-ért is mehetsz, ha nem premierfilm, ráadásul az a legjobb mozi), két gyerekjegy pedig 1580 ft együtt. Ez kb 4000 forint egy családnak...
szóval hadd ne csúsztassunk ilyen nagyon durván.

kujon 2008.03.02. 02:36:57

Rékuc, drága, persze kissé eltúloztam.De én már voltam 1500ft-ért is/fő; beszorzod 4-gyel, meg a popkorn, kóla, úgysem tudod megállni, meg a parkolás, közlekedés, szóval igen szép kis összeg lesz a vége.Persze tudom, ki lehet várni, míg olcsóbb lesz, de inkább lexarom és letöltöm.Azzal nem tud versenyezni semmi...

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.03.02. 11:14:38

kujon
hát én még nem voltam 1500/fős moziban, pedig hetente járok - plázamozikba és művészmozikba egyaránt. Ha pedig apopcorn-kólát nem birod megállni a moziban, akkor jó eséllyel otthon sem birod és otthonra is megveszed, szóval mi is a gond? Parkolás-közlekedés... úristen, hát akkor vegyük már bele az autó amortizációját, a kieső munkabéredet amikor mozizás helyett talán túlórázhatnál, valamint a bébicsősznek szánt pénzt, ha épp kettesben mentek mozizni :DDDD

igen, a mozi drágább de teljesen más élményt nyújt, te töltsél le nyugodtan és dobd ki anyázva minden 2. filmed amikor meglátod hogy mozis felvétel, én pedig elmegyek a moziba és megnézem a filmet beszarsz minőségben.

kujon 2008.03.02. 20:00:24

Jó, rendben, ezt meg is beszéltük.
A popkorn-kólát egyébként nem saját magamra értettem, hanem átlagosan, a büfék előtt tolongó sorokat látva.Ha nagyon akarom, azért meg tudom állni.Ha azt nézzük, hogy elmegyünk-e otthonrol , vagy sem(márpedig ez a post címe), akkor igenis beleszámít a parkolás/benzin.Ha van gyerek, és kettesben akarok menni, akkor meg a bébicsősz is, pontosan... :D
A más élményt elismerem, egyébként se vagyok a mozi ellen, persze jobban díjaznám ha reálisabb ára lenne.Én szerintem be is fejezem, különbözőek vagyunk, és ez így van jól.
Hali

Catalina 2008.08.18. 16:49:23

Lehet, hogy a mozikban "beszarsz" minőséggel megy a film, de mögöttem rugdossák a széket, mellettem végigdumálják a filmet, előttem meg zabálnak, csámcsognak egész idő alatt.
Nekem a teljesebb élményt nem ez jelenti.
süti beállítások módosítása